قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
چاپ و پرینت روی تیغه کرکره برقی

چاپ و پرینت روی تیغه کرکره برقی

شرکت ساخت و نصب کرکره برقی ایران کرکره، علاوه بر ارائه خدمات نصب و راه اندازی کرکره برقی، با توجه به نیاز و سلیقه مشتری می تواند بر روی تیغه های کرکره برق عملیات چاپ و برچسب گذاری را نیز انجام دهد. در این آموزش ما به شما یاد خواهیم داد چطور یک کرکره برقی پارکینگی متفاوت داشته باشید. قبل از هرچیزی توضیحی شما می توانید با ایده گرفتن از این طرح های ساده از تصاویر زیر برای درب پارکینگ خود یه برچسب یا تصویر مناسب انتخاب کنید.

چاپ بر روی کرکره برقی در تهران

استفاده از پارچه و نمد

چاپ-روی-کرکره-برقی

با یك تكه بزرگ پارچه لباس یا نمد، میتوانید خوشحال ترین و باحال ترین درب گاراژ خود را طراحی كنید. با كشیدن دو چشم و یك دهان بزرگ. شما میتوانید درب گاراژ خود را به یك کرکره برقی ترسناك برای دید عموم تبدیل كنید. برای اتصال پارچه به کرکره می توانید با کمک چسباندن تعدادی آهن ربا به تكه پارچه یا نمد خود به راحتی ان ها را برروی کرکره فولادی خود بچسبانید. استفاده از آهن ربا های دوطرفه می تواند برای كسانی كه دارای کرکره چوبی یا کرکره آلومینیومی هستند مناسب باشد.

استفاده از حشرات پلاستیکی

پرینت-روی-کرکره-برقی

برای طراحی ساده، سریع و جالب درب های گاراژ و تبدیل ان به یك منظره ترسناك، از مگنت های عنكبوت های پلاستیكی یا مگنت های كوچك دیگر استفاده كنید. با چسباندن چسب به پشت این مگنت ها و چسباندن  انها روی درب گاراژ، دركمتر از  یك ساعت یك کرکره اتوماتیک جالب و پر ازموجودات مشمئز كننده یا چندش اور خواهید داشت.

استفاده از دست خونی

چاپ-تصویر-روی-کرکره-برقی

اگر شما یك طراحی بر روی کرکره می خواهید كه واقعا  مردم با دیدنش تعجب بکنند، مدل دست خونی همان موردی است که باید آن را امتحان کنید. وسایل موردنیاز برای چاپ دست روی کرکره برقی ، دستان شما به همراه مقداری رنگ مخصوص پنجره میباشد. مقدار زیادی رنگ را روی دستان خود مالیده، دستان خود را مثل مهر، بصورت تصادفی و نامنظم روی درب بزنید.

كمی خلاقیت بدنیست. اجازه بدهید دستهای رنگی تان كاملا تصادفی و نامنظم دركنار هم قرار بگیرند. این طرح مطمئنا همسایگان شما راخواهد ترساند.

استفاده از نوارهای شب نما

برچسب-کرکره-برقی

ازچسب هایی شب نما که در تاریكی شب دیده می شوند و بیشتر در پارتی ها می بینید استفاده كنید وحسابی همسایه های خودتان را شگفت زده کنید.

با تمام موارد که در بالا توضیح داده شد شما می توانید بدون صدمه زدن به کرکره برقی خود یک کرکره پارکینگی متفاوت داشته باشید. البته برای داشتن طرح هایی متفاوت تر شما می توانید از وسایلی مانند فوم، اسفنج، رنگ های اکرلیک و…. استفاده کنید.

توجه:

بعضی مواقع هرچند شما کرکره برقی خود را تزئیین و جذاب کنید این مورد شما را از نصب یک کرکره اتوماتیک جدید بی نیاز نمی کند. بهترین کار نصب یک کرکره برقی جدید برای درب پارکینگ و همچنین سفارش چاپ و پرینت روی تیغه کرکره برقی است.

5 دیدگاه

  1. میخوام رژیم بگیرم گفت:

    خیلی عالی بود.لایک داره

  2. امین خلج گفت:

    سلام وقت بخییر
    میخواستم در مورد پرینتر یا چاپ عکس روی کرکره برقی سوال بپرسم
    قیمت پرینترشون چنده ؟
    ممننون میشم راهنمایی کنین

    • eskandari گفت:

      سلام با توجه به نوسانات قیمتی از درج قیمت در سایت معذوریم. ممنون میشیم برای دریافت لیست قیمت با همکاران ما تماس بگیرید.

  3. Amir.ngr گفت:

    سلام شما هر جای ایران میاین برای انجام کار؟

    • eskandari گفت:

      سلام همکاران ما آماده خدمات رسانی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاره رایگان نیز بهره مند شوید 02155449064 09125190629

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما