قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
موتور ها فوجی FUJI , گارانتی موتورهای کرکره برقی فوجی FUJI، انواع موتورهای کرکره برقی

گارانتی موتور ها فوجی FUJI کرکره برقی

گارانتی موتورهای کرکره برقی مارک فوجی FUJI. گارانتی موتور های کرکره برقی یکی از مسائل پراهمیت برای خریداران است. موتورها FUJI از تاريخ نصب دارای دو سال گارانتی می باشند. با توجه به عوامل لغو گارانتی موتور کرکره برقی می شود به اهمیت نصب کرکره برقی پی برد. برای خرید و نصب کرکره برقی حتما...

موتور های فوجی FUJI کرکره برقی در تهران

یکی از اجزاء مهم در ساخت و نصب کرکره برقی موتور کرکره برقی است. در بازار موتورهای گوناگونی با برندهای متفاوت موجود است. موتورهایی مانند موتور ساید و موتور توبولار. همچنین برندهایی مانند فوجی و….

گارانتی موتور ها فوجی FUJI کرکره برقی

بعد از انتخاب یک موتور متناسب با نیاز خود مهم ترین چیز در خرید، اطلاع از گارانتی است.  گارانتی موتور های کرکره برقی یکی از مسائل پر اهمیت برای خریداران است. موتورها فوجی FUJI شرکت ایران کرکره از تاريخ نصب دارای دو سال گارانتی می باشند. هرچند باطری کرکره برقی شامل گارانتی نيست اما عواملی كه باعث خارج شدن موتور از گارانتی می شوند عبارت اند از:

بعد خرابی كركره برقی موتور دستكاری شده باشد

موتور توسط افراد غير متخصص نصب شده باشد

سيم های موتور در زمان استارت اشتباه متصل شده باشند

نابرابری اندازه و وزن كركره با قدرت موتور

با توجه به عوامل لغو گارانتی موتور کرکره برقی می شود به اهمیت نصب کرکره برقی پی برد. بر همین اساس ما پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات ساخت و نصب کرکره برقی حتما با نصاب های متخصص کرکره برقی در شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

شما برای اطلاع از قیمت های کرکره برقی و پروژه های نصب کرکره برقی می توانید با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

 

شما می توانید برای دریافت بهترین خدمات کرکره برقی در تمامی حوزه های کرکره برقی  با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با شماره : 02155449064

شما همچنین می توانید در صفحه قفل کرکره برقی و کرکره برقی ضد سرقت با خدمات ایران کرکره در حوزه امنیت و قفل کرکره برقی اطلاع کسب نمایید.

شما می توانید برای مشاهده خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی و برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید.

ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما