قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
جاقفلی کرکره برقی - قیمت، فروش و نصب جا قفلی کرکره برقی

جاقفلی کرکره برقی – قیمت، فروش و نصب جا قفلی کرکره برقی

همه مردم به دنبال بالا بردن امنیت ساختمان ها و مغازه های خود هستند تا از ورود افراد جلوگیری کنند. برای بالا بردن امنیت کرکره برقی از قفل های مختلفی استفاده می شود. در این مقاله درباره جاقفلی کرکره برقی و قیمت و فروش و نصب جا قفلی کرکره برقی برای شما مطالبی را ارائه می دهیم تا بتوانید ضریب ایمنی کرکره برقی خود را بالا ببرید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • جاقفلی کرکره برقی
  • قیمت جا قفلی کرکره برقی
  • نصب جا قفلی کرکره برقی
  • جا قفلی هوشمند کرکره برقی

برای تمامی افرادی که اقدام به نصب کرکره برقی کرده اند، همیشه این سوال مطرح می باشد که آیا کرکره برقی از امنیت مناسبی برخوارد می باشد یا خیر. قفل کرکره برقی و جاقفلی کرکره برقی از مهمترین دلایل افزایش امنیت کرکره برقی می باشد. ما در این مقاله به معرفی جاقفلی کرکره – قیمت، فروش و نصب جا قفلی کرکره برقی ، ویژگی ها و مزایای آن می پردازیم و همچنین خدمات نصب و فروش و انواع جاقفلی کرکره برقی را مانند جاقفلی هوشمند کرکره برقی به شما عزیزان اطلاع می دهیم.

جاقفلی کرکره برقی

جاقفلی کرکره برقی

کرکره برقی ها به صورت عمده فاقد قفل کرکره برقی و جاقفلی کرکره برقی آن می باشند چراکه یک کرکره برقی از امینت کافی و لازم برخوردار می باشد. اما گاهی شما نیاز دارید که برای افزایش امنیت مغازه و محل کسب خود اقدام به قفل نمودن کرکره برقی کنید. در این صورت شما علاوه بر پیدا کردن نیاز برای نصب قفل کرکره برقی به ابزاری که بتوانید قفل کرکره برقی، تیغه و ستون را به هم متصل کنید نیاز پیدا خواهید کرد.

جاقفلی کرکره برقی نیاز شما را از این بابت برطرف خواهد کرد.

قیمت جاقفلی کرکره برقی

شما می توانید برای اطلاع از قیمت جاقفلی کرکره برقی به با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از صفحه تماس با ما برای ما درخواست ارسال نمایید: تماس با ما

09125190629 ———– 021-55449064

قفل برقی کرکره برقی

قفل برقی کرکره برقی در واقع یک نوع قفل دستی می باشد که دارای قابلیتی مانند قطع برق ورودی موتور است یعنی تا زمانی که کرکره برقی به وسیله یک کلید قفل شده باشد برق ورودی به موتور کرکره برقی قطع میشود و اگر به صورت اشتباه شما کلید ریموت را فشار دهید کرکره برقی دیگر حرکت نمی کند و به این ترتیب دیگر صدمه‌ای به تیغه ها و موتور کرکره برقی پارکینگ شما وارد نمیشود.

به این نکته دقت کنید که اگر شما کلید ریموت را اشتباهی فشار دهید موتور کرکره برقی در جهت بالا بردن کرکره نیروی وارد می کند که در این حالت احتمال اینکه موتور و تیغه های کرکره برقی صدمه ببینند بالا میرود.

قفل برقی کرکره برقی

نصب جاقفلی کرکره برقی

شما می توانید برای نصب جاقفلی کرکره برقی با بهترین کیفیت و تمامی خدمات آن یعنی تعمیر کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

جاقفلی هوشمند کرکره برقی

از جدید ترین صنایع کرکره برقی می توان به جاقفلی هوشمند کرکره برقی اشاره کرد به این صورت که با نصب جاقفلی هوشمند کرکره برقی حتی تا وقتی که قفل کرکره برقی آزاد نشده باشد هیچکدام از سیستم های خلاص کن کرکره برقی و UPS کرکره برقی فعالیت نخواهد کرد و این سیستم امنیت کرکره برقی شما را دوچندان می کند.

جاقفلی هوشمند کرکره برقی

جاقفلی چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جاقفلی چیست؟ در واقع جاقفلی یک قطعه مسطح و صاف می باشد که از آلیاژ استیل ساخته شده که به راحتی بریده نمی شود. اگر جا قفل ای به وسیله یک دستگاه برش بریده شود چون بسیار محکم است صدای زیادی تولید می کند. مهمترین کاری که جاقفلی کرکره برقی انجام میدهد این است که هر که را قفل کرده و مانع بالا کشیدن آن میشود.نکته مهمی که باید حتماً به آن توجه کنید آن است که زمان قفل کردن کرکره برقی نباید به وسیله ریموت آنرا باز کنید برگ ابتدا باید قفل کلید را خودتان باز کرده و سپس به وسیله ریموت دستور باز شدن را ارسال کنید.

جاقفلی چیست

جاقفلی ضد سرقت کرکره برقی

جاقفلی ضد سرقت کرکره برقی از آلیاژی مانند اصلی ساخته شده که به راحتی بریده نمی شود. این جا قفل ضد سرقت کرکره برقی از دوتا پلیت L شکل ساخته شده عدد به پروفیل دیگری به شاسی کرکره برقی جوش داده می شوند به وسیله سایر پیچ ها به تیغه انتهای کرکره و سیل می شوند.

مزیت جاقفلی کرکره برقی

اصلی ترینمزیت جاقفلی کرکره برقی این است که باعث امنیت بالای کرکره برقی به وسیله‌ی نصب جاقفلی می شود.همچنین پایین بودن قیمت جا قفل کرکره برقی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود و باعث می شود که انتخاب مناسبی برای نصب کرکره برقی ساختمان شما باشد.

مزیت جاقفلی کرکره برقی

شما می توانید برای مشاهده خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی و برای اطلاع از قیمت کرکره برقی به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه فرمایید. ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

سخن آخر

استفاده از جاقفلی کرکره برقی برای حفظ امنیت ساختمان بسیار توصیه می شود. اگر شما جز افرادی هستید که به صورت اشتباه ریموت را فشار می دهید باید بدانید که این کار به که برای شما آسیب می زند و میتوانید با نصب کرکره برقی امنیت کرکره برقی خود را بالا ببرید.

2 دیدگاه

  1. Amir گفت:

    سلام
    شما کرج هم میتونی بیاید برای نصب قفل کرکره ساختمان

    • eskandari گفت:

      سلام بله همکاران ما آماده خدمات رسانی در حومه تهران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با همکاران ما تماس بگیرید021-55449064 09125190629

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما