قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
صفحه پلیت کرکره برقی چیست؟ - صفحه پلیت موتور ساید و توبولار

صفحه پلیت کرکره برقی چیست؟ – صفحه پلیت موتور ساید و توبولار

صفحه پلیت کرکره برقی از جمله اجزا و قطعات مهم کرکره برقی می باشد و وظیفه ی آن نگه داشتن موتور و اندکپ کرکره برقی است.
در این مقاله با دیگر ویژگی های صفحه پلیت کرکره برقی آشنا خواهیم شد.

از جمله اجزا و قطعات مهم، هنگام نصب کرکره برقی صفحه پلیت کرکره برقی می باشد. می توان صفحه پلیت کرکره برقی را اینگونه تعریف کرد که قطعه ای می باشد که موتور کرکره برقی روی آن نصب می شود. صفحه پلیت در دوطرف پروفیل کرکره برقی جوش داده می شود.

صفحه پلیت کرکره برقی معمولا برای موتور های مختلف به صورت های مختلف طراحی می شود اما معمولا صفحه پلیت برای موتور ساید کرکره برقی نسبت به موتور توبولار کرکره برقی کمی بزرگتر می باشد.

جنس صفحه پلیت کرکره برقی از فولاد ساختمانی می باشد و معمولا به صورت جفتی تولید می شود. و هر یک از این جفت روی بخشی از یک ستون جوش داده می شود. معمولا صفحه پلیت کرکره برقی علاوه بر اینکه نگهدارنده موتور کرکره برقی نیز است اندکپ آن را نیز نگه می دارد.

ایران کرکره فروشنده و نصاب انواع کرکره برقی و قطعات کرکره برقی می باشد. شما می توانید برای سفارش انواع صفحه پلیت برای موتور های ساید و توبولار کرکره برقی با شماره های زیر تماس بگیرید.

09128899015 ———– 021-55449064

شما می توانید برای آگاهی از قیمت خدمات ایران کرکره به صفحه قیمت کرکره برقی در ایران کرکره مراجعه نمایید.

ایران کرکره همچنین ارائه دهنده تمامی خدمات UPS کرکره برقی نیز می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما