قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
راه های کاهش صدای کرکره برقی - علت صدای کرکره برقی

راه های کاهش صدای کرکره برقی – علت صدای کرکره برقی

سر و صدای کرکره برقی از جمله معضلاتی می باشد که اندکی بعد از نصب کرکره برقی گریبان گیر صاحبان مغازه و یا یک مرکز می شود. در این مقاله ما به صورت کامل به عوامل و علت صدای کرکره برقی و روش ها و راه های کاهش صدای کرکره برقی می پردازیم. لازم به ذکر است این مقاله شامل راه کار هایی برای برطرف کردن صدای درب برقی پارکینگ نیز می باشد.

قبل از هرچیزی باید بدانید که کرکره برقی هایی که در گذشته تولید می شدند به دلیل یکسری از عوامل مانند موتور کرکره برقی ناکارامد و همچنین تیغه های نامرغوب و حتی اندازه نامناسب تیغه و دهنه مغازه و … دلایل مکانیکی دیگر باعث می شدند تا هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی، صدای زیادی از کرکره برقی تولید شود و ما در این مقاله به راهکار های کاهش صدای کرکره برقی می پردازیم.

علت صدای کرکره برقی

عامل زیادی در به وجود آمدن صدای کرکره برقی نقش دارند و نمی تواند گفت که دقیقا چه عاملی علیت صدای کرکره برقی می باشند. اما شما می توانید با بررسی کردن مواردی که ذکر می شود، علت ایجاد صدای کرکره برقی را پیدا کنید و با استفاده از راه کار هایی که ارائه می شود آن را برطرف کنید.

نکته ای که باید بدانید این است که در تمامی موارد زمانی که یک استحکاک غیر طبیعی بین دو یا چند قطه کرکره برقی پیش بیاید باعث ایجاد سر و صدا می شود. ممکن است این صدای از جانب تیغه باشد و علت صدای کرکره برقی آن باشد و یا از جانب موتور کرکره برقی و یا ریل آن.

صدای تیغه ها هنگام باز شدن کرکره برقی

ممکن است صدای کرکره برقی از طرف تیغه کرکره برقی باشد، یعنی تیغه های کرکره برقی با یکدیگر برخورد دارند و باعث ایجاد استحکاک و در نهایت سر و صدا می شود.

همچنین ممکن است که صدای کرکره برقی به دلیل وجود یک شی خارجی بین تیغه کرکره برقی باشد و یا اینکه گرد و خاک در.

البته گاها ممکن است که به دلیل وارد شدن ضربه به تیغه کرکره برقی و انحنا گرفتن تیغه یکی از تیغه ها سر وصدا ایجاد شود. همچنین در بعضی از موارد مشاهده شده که تیغه کرکره برقی از نوع نا مرغوب بوده و غضروف های آن به صورت نا هماهنگ با یکدیگر اتصال داشته اند.

صدای کرکره برقی که توسط موتور تولید می شود

موتور کرکره برقی نیز تاثیر زیادی در کرکره برقی دارد. باید بدانید که در گذشته، موتور های کرکره برقی به علت ساختاری که داشتند نیز سر و صدا تولید می کردند اما امروزه با به وجود آمدن نسل جدید کرکره های هوشمند، تقریبا می توان گفت که موتور کرکره برقی تاثیر زیادی در سر و صدای کرکره برقی ندارد مگر آن که به دلایلی یا تحت فشار باشد و اینکه خراب باشد.

در چنین شرایطی می توانید از یک تکنسین کرکره برقی برای این کار کمک بگیرید.

ایران کرکره بهترین ارائه دهنده خدمات کرکره برقی از جمله ساخت کرکره برقی، نصب کرکره برقی و تعمیر کرکره برقی می باشد. همچنین ارائه دهنده و فروشنده انواع قفل کرکره برقی برای مشتریان خود نیز هست.

راه های کاهش صدای کرکره برقی

برای کاهش صدای کرکره برقی راه های زیر پیشنهاد می شود. البته باید بدانید که اغلب برای رفع صدای زیاد کرکره برقی ما نیازمند یک تکنسین و یا تعمیر کار کرکره هستیم.

شست و شوی تیغه های کرکره برقی و اتصالات و غضروف ها با جریان آب پرفشار

افزایش میزان قطر شفت و رول کرکره برقی و افزایش فاصله تیغه ها از هم

نصب غظروف آلومینیومی برای کاهش صدای کرکره برقی

تعویض کامل تیغه کرکره برقی به دلیل مرغوب نبودن آن

در صورتی که مشاهده می کنید که تیغه کرکره برقی به ریل گیر می کند و حرکت تیغه های بریده بریده است(گاهی شدت می گیرند و گاهی کند می شوند) باید با یک تکنسین مشورت کنید.

در صورتی که یک صدای خفگی در تمام مدت بالا و یا پایین رفتن کرکره برقی به گوش شما می رسد، مشکل از گیربکس کرکره برقی شما می باشد و باید برای برطرف کردن آن با تکنیسین کرکره برقی تماس بگیرید.(در صورتی بروز چنین مشکلی حتما برای برطرف کردن آن اقدام کنید، در غیر این صورت ممکن است که موتور کرکره برقی بر اثر فشار وارد شده بسوزد)

خوشبختانه ایران کرکره، بهترین تولید کننده و نصاب و همچنین تعمیر کننده کرکره برقی می باشد. شما می توانید جهت تعمیر کرکره برقی و یا رفع صدای کرکره برقی و یافتن راه حل برای برطرف کردن هرچه بهتر این موضوع ، به صورت رایگان از راهنمایی های ایران کرکره در جهت کاهش صدای کرکره برقی استفاده نمایید.

آدرس شرکت:

تهران، اتوبان آزادگان، بازار آهنمكان، فاز يك غربى، پلاك ١٢٢

برای استفاده از مشاوره رایگان و درخواست راهنمایی تماس بگیرید

09125190629 ———– 021-55449064

شما می توانید برای آگاهی از قیمت خدمات ایران کرکره به صفحه قیمت کرکره برقی در ایران کرکره مراجعه نمایید.

ایران کرکره همچنین ارائه دهنده تمامی خدمات UPS کرکره برقی نیز می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما