قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
فروش قفل کرکره برقی در تهران | انواع قفل کرکره برقی |نصب قفل کرکره برقی در تهران

انواع قفل کرکره برقی – فروش قفل کرکره برقی در تهران

از جمله مهمترین بخش های امنیتی هر کسب و کار و مغازه ای، داشتن امنیت از جانب کرکره است. قفل کرکره نیز تاثیر زیادی در به وجود آوردن امنیت کرکره دارد.
در این مقاله ما به بررسی انواع قفل کرکره برقی می پردازیم.
ازجمله خدمات ایران کرکره در حوزه کرکره برقی فروش قفل کرکره برقی در تهران می باشد. شما می توانید با مطالعه این مقاله و یا با تماس با ایران کرکره از قیمت انواع قفل کرکره برقی آگاهی یابید.

این درست است که کرکره های برقی دیگر نیازی به قفل ندارند. اما با اینحال هنوز هم برخی مشاغل حساس مانند طلا فروشی ها و دیگر مراکز مالی به خصوص در شرایط کنونی برای داشتن امنیت بیشتر، نیاز به خرید قفل کرکره برقی دارند.

با پیشرفت کردن تکنولوژی دزد ها هم پیشرفت کرده اند و یاد گرفته اند که چطور می توان کرکره های برقی بدون امنیت را بالا ببرند، اما هنوز هم اگر جوانب امنیتی از سوی نصابان کرکره برقی رعایت شود نیازی به داشتن قفل برای کرکره برقی موجود نمی باشد.

الا ای حال هنوز هم بسیاری از مشاغل نیاز به داشتن قفل کرکره برقی را برای خود احساس می کنند. قفل کرکره برقی نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی امنیت کسب و کار شما بگذارد.

وزن سبک و ظاهر زیبای کرکره های برقی، امروزه باعث شده تا کم کم کرکره های قدیمی رو به فراموشی بروند و تمایل افراد به خرید کرکره های برقی هر روز بیش تر شود. کرکره های برقی انواع مختلفی دارند اما قفل هایی که برای این کرکره ها به کار می‌روند هم دارای تنوع زیادی هستند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با انواع قفل های کرکره برقی آشنا کنیم.

درست است که کرکره های برقی با برق بالا و پایین می‌شوند ولی باید یک قفل هم در آن ها تعبیه شود که در صورت قطع برق کسی نتواند آن را باز کند.

این قفل ها به صورت جفتی هستند و جای سوراخ در آن ها بسیار مناسب است که دقیق باشد که وقتی کرکره پایین آمد و به کف زمین رسید سوراخ روی کرکره با سوراخ روی تیغه که روی زمین نصب شده کاملا رو به روی هم قرار گیرد.

ایران کرکره بهترین ارائه دهنده تمامی خدمات کرکره برقی از جمله ساخت کرکره برقی، نصب کرکره برقی و تعمیر کرکره برقی می باشد. همچنین ارائه دهنده و فروشنده انواع قفل کرکره برقی برای مشتریان خود نیز هست.

انواع قفل کرکره برقی

انواع قفل کرکره برقی

قفل کرکره برقی نیز مانند خود کرکره انواع و اقسامی دارد. برخی از انواع قفل کرکره برقی مانند قفل معمولی تنها با امنیت بیشتر می باشند و می بایست در هر بار باز و بسته کردن کرکره برقی قفل ها را جدا و دوباره به کرکره نصب کنید.

برخی دیگر از قفل های کرکره برقی، اتوماتیک و برقی هستند. اینگونه قفل ها اتصال کرکره برقی را به برق قطع می کنند سپس با توجه به محفظه ای که برای آن ها تعریف شده تیغه های کرکره برقی را از بالا قفل می کنند تا کرکره برقی حتی به صورت دستی هم باز نشود.

این قفل ها به ریموت کرکره برقی متصل می شوند و به صورت اتوماتیک با هربار اقدام کردن برای باز کردن کرکره برقی برق را در موتور کرکره برقی به جریان می اندازند و باز می شوند و همچنین هنگام بستن درب به صورت معکوس عمل می کنند.

البته لازم به ذکر است که قفل کرکره برقی نیز مانند دیگر کالا ها دارای انواع باکیفیت و یا بدون کیفیت می باشد.

قفل های کرکره برقی را می‌توان در سه مدل در بازار مشاهده کرد:

  • قفل ضد سرقت کرکره برقی

برای این که سارق نتواند به کمک خلاص کن وقتی برق متصل است کرکره را بالا بدهد از قفل های برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند. در این حالت جا قفلی روی تیغه انتهایی که روی زمین نصب است متصل می‌شود و جفت آن که روی خود کرکره نصب شده دقیقا مقابل آن قرار می‌گیرد. بعد از بسته شدن در به صورت برقی این دو پلیت رو به روی هم قرار می‌گیرند و یک قفل معمولی یا کتابی با استفاده از دو سوراخ موجود در پلیت بسته می‌شود. برای امنیت بیشتر کرکره برقی میتوانید کرکره برقی ضد سرقت را خریداری کنید تا از هرجهت امنیت ساختمان خود را تامین کنید.

قفل ضد سرقت کرکره برقی
  • قفل معمولی کرکره برقی

این قفل ها را برای هر بار استفاده باید از کرکره جدا کرد و دوباره زمان استفاده نصب نمود و برای امنیت بیش تر کرکره برقی استفاده می‌شود.

  • قفل اتوماتیک کرکره برقی

این قفل ها با قطع کردن برق و قفل کردن تیغه های بالا در یک محفظه مخصوص کاری می‌کنند که کرکره حتی به صورت دستی هم باز نشود. این قفل ها به ریموت کرکره برقی اتصال دارند و با فرمان ریموت کار می‌کنند و برق را قطع و وصل می‌‌نمایند.

علاوه بر قفل های اتوماتیک کرکره برقی قفل نیمه اتوماتیک نیز می‌تواند روی کرکره نصب شود. البته این نوع قفل جزو تجهیزات جانبی کرکره می‌باشد به این صورت که این قفل نوعی قفل دستی است که قابلیت قطع کردن برق را هم دارد.

این نوع قفل از داخل کرکره نصب می‌شود و از بیرون تنها جای ورود کلید باز است و به این شکل به هیچ عنوان در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد و به نوعی قفل مخفی محسوب می‌شود.

این قفل ها می‌توانند جایگزین قفل های تمام اتوماتیک در کرکره برقی اتوماتیک شوند. برای اطلاع از قیمت قفل هوشمند کرکره برقی و خرید آن می‌توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. البته امکان تهیه قفل کرکره برقی در دیجیکالا هم وجود دارد.

ایران کرکره فروشنده انواع قفل کرکره برقی در تهران با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

علاوه بر آن انواعی دیگری از قفل های هوشمند کرکره برقی وجود دارند که توضیحات کاربرد آن در ویدیوی زیر معرفی شده است.

قفل هوشمند کرکره برقی

اگر بخواهم کاربرد این نوع قفل هوشمند کرکره برقی برای برای شما توضیح دهم باید بگوییم که احتمالا برای شما هم پیش آمده که در ابتدای صبح یا ظهر، هنگام باز کردن کرکره برقی بدون باز کردن قفل، ریموت باز شدن آن را زده اید. در بسیاری از مواقع به موتور کرکره برقی فشار زیادی وارد شده و موتور کرکره برقی می سوزد به این علت که نمی توانید تیغه ها را بالا بکشد.

قفل هوشمندی که توسط ایران کرکره طراحی شده این مشکل را رفع می کند و دسترسی موتور را بدون بازش شدن قفل برای بالا بردن به کرکره برقی نمی دهد. شما می توانید نمونه کار این قفل را در ویدیویی بالا مشاهده نمایید.

شما می توانید با تماس و یا مراجعه به شرکت ایران کرکره اقدام به خرید قفل کرکره برقی متناسب با نیاز شما و با بهترین قیمت و کیفیت کنید.

09128899015 ———– 021-55449064

مشخصات قفل کرکره برقی

قفل های برقی درست است که انواع مختلفی دارند اما دارای مشخصات مشترکی هستند که عملکرد آن ها را شبیه هم می‌کند. به همین دلیل است که از همه آن ها با نام قفل کرکره برقی یاد می‌شود.

۱ – بدنه قفل دارای استحکام بالایی است.

۲ – در صورتی که فشار احتمالی بر آن ها وارد بیاید داشتن زبانه بسیار محکم آن ها را در برابر این فشار محافظت می‌کند.

۳ – استفاده از کلید چهار پر میزان امنیت را در این قفل ها بالا می‌برد.

۴ – کلید باید ۳۶۰ درجه بچرخد تا زبانه قفل ۵ سانتی متر از جای خود خارج شود و قفل باز شود.

۵ – محل نصب آن ها دور از دسترس عموم است.

۶ – به دلیل این که هنگام نصب از داخل نصب می‌شود امکان تخریب آن وجود ندارد.

مشخصات قفل کرکره برقی

نحوه نصب جاقفلی معمولی کرکره برقی

جهت نصب این قفل ها و جاقفلی های آن ها حتما باید از متخصصین و افراد مجرب در این زمینه کمک بگیرید زیرا همان طور که گفته شد پلیت های مخصوص دارای سوراخ هایی هستند که اگر نصب آن ها دقیق صورت نگیرد این سوراخ ها مقابل هم نمی‌افتند و قفل در آن ها به راحتی جا نمی‌گیرد و باز و بسته شدن آن یا غیر ممکن است و یا به سختی انجام می‌گیرد.

از آن جا که کرکره های برقی عمومی دارای جایی برای بسته شدن قفل نیستند روی آن ها جاقفلی نصب می‌شود که به صورت دو تکه و ال مانند است که یکی روی پروفیل شاسی نصب می‌شود و دیگری روی تیغه ای که روی زمین نصب شده است جوش می‌خورد.

نصب آن ها از بیرون است و باید طوری دقیق نصب شوند که در زمان بسته شدن کرکره این دو دقیقا رو به روی هم قرار گیرند که سوراخ ها قابل استفاده باشند. خوشبختانه روی این پلیت ها هر گونه قفلی از جمله قفل کتابی یا معمولی و آویزی قابل استفاده می‌باشد.

یکی از مواردی که پس از نصب جا قفلی کرکره برقی و استفاده از قفل باید حتما در نظر داشته باشید این است که وقتی قفل بسته شد از باز کردن کرکره برقی جدا پرهیز نمایید زیرا باعث فشار به موتور کرکره برقی شده و ممکن است آن را از کار بیاندازد.

برای نصب این دو پلیت یکی از آن ها را از یک طرف روی پروفیلی که پشت ریل وجود دارد جوش می‌دهیم و از طرف دیگر هم به تیغه ای که روی زمین است و به پاشنه معروف است پیچ می‌کنیم.

این پیچ ها حتما باید از نوع خزینه ای باشند. زیرا پیچ های خزینه ای از بیرون امکان باز شدن ندارند. جای پیچ ها روی پلیت ها تعبیه شده که شامل ۴ سوراخ است.

نحوه نصب جاقفلی معمولی کرکره برقی

آدرس شرکت:

تهران، اتوبان آزادگان، بازار آهنمكان، فاز يك غربى، پلاك ١٢٢

شما می توانید برای آگاهی از قیمت خدمات ایران کرکره به صفحه قیمت کرکره برقی در ایران کرکره مراجعه نمایید.

ایران کرکره همچنین ارائه دهنده تمامی خدمات UPS کرکره برقی نیز می باشد.

شما می توانید به راحتی با تماس با ایران کرکره از مشاوره رایگان این شرکت در خصوص کرکره برقی و امنیت کرکره برقی استفاده نمایید.

09128899015 ———– 021-55449064

سوالات متداول

قیمت قفل هوشمند کرکره برقی

در ایران کرکره ما انواع قفل هوشمند کرکره برقی را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها به فروش میرسانیم. قیمت قفل هوشمند کرکره برقی از حدود 200/000 تومان شروع میشود. برای خرید انواع قفل هشومند کرکره برقی با ما تماس بگیرید.
09125190629 ———– 021-55449064

قیمت قفل اتوماتیک کرکره برقی

قیمت قفل اتوماتیک کرکره برقی در ایران کرکره از 220/000 تومان شروع میشود. برند قفل و ویژگی های منحصر به فرد آن ها از عواملی است که باعث تغییر قیمت انواع آن ها میشود.

انواع قفل کرکره برقی

به طور کلی 4 نوع قفل کرکره برقی در بازار ایران موجود است : قفل ضد سرقت کرکره برقی ، قفل مکانیکی کرکره برقی ، قفل هوشمند کرکره برقی و قفل معمولی کرکره برقی. برای خرید انواع قفل و بهره ندی از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نوع قفل متناسب با کاربردتان با ما تماس بگیرید.

آیا بدنبال قفل کرکره برقی هستید ؟

در این مقاله با انواع و مشخصات قفل کرکره برقی و با مرکز فروش قفل کرکره برقی در تهران آشنا میشوید .
قفل کرکره برقی به 4 دسته مختلف وجود دارد که با مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را با مشاوره رایگان ما خواهید داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما