قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
کنترل کرکره برقی با موبایل

کنترل کرکره برقی با موبایل

دستاورد های علمی بشر امروز، آرزو های دیرین نسل های گذشته ماست، آرزوهایی که شاید بیان آن ها تا همین چند سال پیش با تعجب و تمسخر دیگران مواجه میشد، چه کسی فکرش را میکرد که تنها با گفتن چندین دستور ساده، مثل چراغ راخاموش کن یا درب را ببند بتوان اشیای خانه را کنترل کرد، انگار خدمتکاری 24 ساعته استخدام کرده ایم که حتی از نوکران و خدمتگزاران پادشاهان بزرگ تاریخ گوش به فرمان تر و آماده تر هستند.

همه ما میدانیم که انسان در حال پیشرفت می باشد، اما این موضوع چه ربطی به کرکره برقی و کنترل هوشمند آن دارد ؟ با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به روشنی به پاسخ این سوال برسید.

سیستم های جدید هوشمند سازی منزل 

جدیدا سیستم هایی موسوم به کنترل هوشمند خانه ساخته شده است ، به کمک این سیستم ها می توانید کنترل اجزای منزل خود را به طور هوشمند و با استفاده از تلفن همراه خود به دست بگیرید ، تمامی تنظیمات لازم برای کنترل هر قسمت از منزل وجود دارد ، مثلا می توانید دستور قفل کردن درب منزل یا خاموش، روشن کردن چراغ ها را بدهید یا از وضعیت روشن یا خاموش بودن هر یک از لوازم در صورت عدم حضور در خانه آگاه باشید.

سیستم های هوشمند سازی کرکره برقی 

موضوع هوشمند سازی منزل تنها به مدیریت و کنترل اجزا مثل چراغ ها محدود نمی شود، این سیستم میتواند به اجزای اضافی مثل کرکره برقی نیز افزوده شود و توسط آن کرکره برقی را با موبایل کنترل کرد.

سیستم کنترل کرکره برقی چگونه کار میکند 

این سیستم با اتصال یک دستگاه رابط به موتور کرکره برقی تمامی دستورات ارسال شده از طرف شما را دریافت کرده و آن ها در مدارهای قابل کنترل تعبیه شده ذخیره میکند، این دستگاه قابلیت ارتباط با گوشی همراه هوشمند را داشته به طوری که به وسیله وای فای به آن متصل میشود و دستورات لازم را اجرا می کند. البته به غیر از وای فای میتوان سیستم کنترل هوشمند کرکره برقی را به اینترنت نیز متصل کرد و توسط سرور های آنلاین دستورات لازم را به آن ارسال کرده و یا از وضعیت کرکره برقی با خبر شد.

دستگاه هوشمند سازی کرکره برقی را از کجا تهیه کنیم ؟

در کشور ما سیستم های هوشمند سازی منزل کمتر استفاده میشود و وجود آن ها کمتر به چشم می خورد، اما با این وجود شرکت هایی هستند که بتوان به کمک آن ها همچین کاری را انجام داد اما موضوع مهم در کنترل کرکره برقی با موبایل مسئله امنیت و پاسخ گویی شرکتی می باشد، که پروژه شما را کنترل میکند، بسیار دیده شده است که در نرم افزار ها و اپلیکیشن های ایرانی ارور و باگ برنامه نویسی وجود داشته باشد.

چگونه میتوان شرکتی مطمئن برای کنترل کرکره برقی توسط موبایل پیدا کرد ؟

یک راه ساده جستجو در گوگل یا نرم افزار بازار می باشد اما میتوان با کمک گرفتن از وب سایت های خارجی مانند سایت blebox.eu پروژه کنترل کردن کرکره برقی را هرچه بهتر مدیریت کرد. با سفارش از این وب سایت می توانید دستگاه مدیریت هوشمند کرکره برقی را به صورت آنلاین خریداری کرده و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

چگونه میتوان از سایت blebox.eu دستگاه کنترل هوشمند کرکره برقی خرید ؟

بسیاری از مواقع مانند الآن، به خریدن دستگاهی از یک وب سایت خارجی نیازمندیم برای انجام اینکار ابتدا نیاز به یک کردیت کارت یا گیفت کارت خواهید داشت پس با یک جستجوی کوچک در گوگل شرکت هایی که کردیت کارت یا گیفت کارت می فرشند را پیدا کنید و یک گیفت کارت تهیه کنید، پس از انجام این کار وارد سایت مورد نظر مانند سایت نامبرده شوید و سفارش خود را ثبت کنید، محل تحویل گرفتن محصول مورد نظر را نیز یک کشور نزدیک ایران انتخاب کنید، بسیاری از شرکت ها هستند که کار تحویل کالا از کشور همسایه را نیز انجام میدهد با کمک آن ها می توانیم محصول را نیز تحویل بگیریم بنابراین به این روش میتوان دستگاه کنترل کرکره برقی هوشمند را خریداری، راه اندازی و استفاده کنید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به لینک های زیر از مقالات و خدمات ایران کرکره اطلاع حاصل فرمایید.

نصب کرکره برقی

کرکره اتوماتیک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما