قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
مشکلات رایج در کرکره برقی

مشکلات رایج کرکره برقی

همه کسانی که از کرکره برقی استفاده می کنند قطعا با مشکلات رایج کرکره برقی روبرو خواهند شد. مثلا ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که درب کرکره برقی شما به هر علتی درست کار نکند یا مواردی از این دست که جزو مشکلات رایج کرکره برقی محسوب خواهند شد. فراموش نکنید که اطلاع از این نوع مشکلات بسیار برای شما حائز اهمیت است. چرا که باعث بروز اختلال در کارهای روزانه شما خواهند شد. گاهی اوقات این مشکلات توسط خود شما و بدون نیاز به متخصص تعمیر کرکره برقی، قابل حل می باشد. اما در صورت جدی بودن مشکلات باید حتما با تعمیرکار حرفه ای کرکره برقی تماس بگیرید.

علت خرابی کرکره برقی چیست؟

علت خرابی کرکره برقی

در اینجا به بررسی مشکلات رایج کرکره برقی که ممکن است برای کرکره برقی شما نیز پیش بیاید می پردازیم، تا درصورت مشاهده خرابی کرکره برقی، بدانید با چه ابزار و وسایل و نیروی کاری می توانید در صدد رفع مشکلات کرکره برقی بر بیایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تعمیر کرکره اتوماتیک را مطالعه نمایید.

بالا نرفتن درب کرکره برقی :

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در کرکره برقی به وجود می آید، عدم بالا رفتن، اصطلاحا باز ماندن کرکره برقی و یا بسته نشدن کرکره برقی می باشد. یکی از مشکلاتی که بسیار وقت گیر و اعصاب خرد کن است این است که وقتی برای خارج شدن عجله دارید ولی درب کرکره برقی باز نمیشود. متاسفانه دلیل اصلی علت بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن موتور کرکره برقی است. اگر موتور خراب شده باشد عملکرد کلی کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود و نمیتواند وظیفه اصلی خود را که باز و بسته شدن است انجام دهد. دلیل دیگر بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن پیچ فنر کرکره برقی است. اگر این قطعه خراب شده باشد حتی اگر موتور هم سالم باشد باز هم موتور قدرت کافی برای بالا کشیدن کرکره را نخواهد داشت. برای رفع این مشکل حتما با متخصص ترین تعمیرکاران کرکره برقی تماس بگیرید.

علت وقوع این مشکل، 3 دلیل می تواند داشته باشد :

  1. اشکال در اتصال کرکره برقی به برق

ممکن است اتصالات سیم های برق یا فیوز برق کرکره، دچار اختلال شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا از صحت اتصال به برق در کرکره برقی اطمینان حاصل کنید.

  1. خرابی ریموت کنترل

 احتمال خرابی در ریموت کنترل کرکره اتوماتیک نیز وجود دارد. در  صورت خرابی یا اتمام باتری ریموت کنترل کرکره برقی، چراغ ریموت کنترل کمرنگ یا خاموش می شود.

  1. خرابی موتور کرکره برقی

یک دیگر از دلایل بروز اختلال در عملکرد صحیح کرکره، خرابی موتور کرکره برقی می باشد. همان طور که میدانید موتور کرکره برقی نقش اساسی در بالا و پایین بردن تیغه های کرکره برقی دارد و اگر این قطعه اساسی و حساس خراب شود کل روند کار کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود. تعمیر انواع موتور کرکره برقی تخصص ویژه هکماران ما در ایران کرکره لست. شما میتوانید برای تعمیر موتور توبولار و ساید کرکره برقی با متخصصین ما تماس بگیرید. ما متخصص نصب و راه اندازی کرکره برقی هستیم

ایراد در دستگاه مرکزی و فیوز

برای چک کردن سلامت دستگاه مرکزی و فیوز کرکره برقی، کافی است، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و دکمه ای از ریموت کنترل را فشار دهید، اگر صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شد، به معنی سالم بودن ریموت، فیوز و دستگاه مرکزی می باشد.

در صورت عدم شنیدن صدا از دستگاه مرکزی، ابتدا باید از سلامت فیوز مطمئن شویم. اگر فیوز هم سالم بود، حتما ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد.

در این موارد کرکره برقی نیاز به کارشناسی دقیق تر دارد، و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات جدی تر، و اطمینان بیشتر، تعمیر کرکره برقی خود را به تعمیرکار کرکره برقی بسپارید.

اشکال در بازویی درب اتوماتیک :

گاهی اوقات پیش می آید، که درب کرکره برقی، نه باز می شود، نه بسته می شود.

در این مواقع اشکال از جک های بازویی می باشد، که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. تعمیر بازویی بسیار تخصصی است و یادتان باشد که این کار را به کارشناسا خبره بسپارید زیرا امکان دارد کرکره برقی شما در قطعات دیگر با مشکل رو به رو شود و هزینه تعمیر بیشتری روی دست شما بگذارد.

خرابی چشمی یا فتوسل :

خرابی چشمی فتوسل کرکره برقی

اگر همه موارد ذکر شده را چک کردید ولی درب کرکره برقی باز می شد ولی بسته نمی شد، اشکال از ارتباط چشمی های کرکره برقی می باشد، که قطع شده و نمی گذارد درب کرکره برقی بسته شود.

در صورت ایراد در چشمی کرکره برقی، ممکن است چیزی مانع رسیدن پرتو مادون قرمز  به گیرنده شود و باعث بروز اختلال گردد.

برای رفع این مشکل باید از تمیز بودن چشمی مطمئن شوید.

همچنین عدم تراز بودن چشمی نیز سبب اختلال در کارکرد صحیح آن می شود.

از آنجا که نسل جدید کرکره ها، کرکرهای هوشمند هستند، در بعضی از موارد هم امکان دارد چشمی درب کرکره اتوماتیک، در مسیر مستقیم تابش نور خورشید قرار گرفته باشد، و چون نور خورشید خود اشعه تولید می کند، باعث بروز اختلال در کار چشمی می شود. معمولا این مورد در تابستان بیشتر به چشم می خورد، که با قرار دادن سایبان برای چشمی قابل حل است.

اگر با نکات ذکر شده چشمی به درستی کار نکرد، چشمی کرکره برقی شما دچار مشکلات جدی تری شده که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی 

یکی از رایج ترین مشکلات کرکره برقی که مشتریتن ما بسیار از آن گله میکنند کار نکردن ریموت کرکره برقی است.دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد ولی بهترین کاری که شما باید برای پیشگیری از این موضوع انجام دهید این است که ریموت کرکره برقی را از یک برند معتبر خریداری کنید.

درصورتی که ریموت خراب شده باشد سیگنال برای باز و بسته شدن به کرکره برقی ارسال نمیشود. علت کار نکردن ریموت کرکره برقی میتواند به دلایل ضربه خوردن ، افتادن ، تمام شدن باتری ، ورود آب به داخل ریموت و خراب شدن آنتن ریموت باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع باتری کرکره برقی و روش های تعمیر باطری کرکره برقی میتوانید به صفحه باطری کرکره برقی مراجعه کنید.

در صورتی که باتری تمام شده باشد شما میتوانید به راحتی با تعویض باتری این مشکل را برطرف کنید اما اگر آنتن خراب شده باشد نیاز است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.

کارشناسان ایران کرکره آمادگی ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز به شما عزیزان هستند.

اگر ریموت شما ست نشده و بلد نیستید چطور این کار انجام دهید میتوانید مقاله ست كردن ريموت كركره برقی مطالعه کنید.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

علت پایین نیامدن کرکره برقی دلایل مختلفی دارد. بیشترین دلیلی که در زمان تعمیر کرکره برقی مشتریان با آن مواجه هستیم مشکل در جریان برقی در کرکره برقی است که باعث میشود کرکره برقی پایین نیاید. برای رفع مشکل پایین نیامدن کرکره برقی شما باید اتصالات و سیم های برق کرکره برقی را بررسی کرده و اشکالات فنی ایجاد شده در اتصالات را برطرف کنید. بهتر است برای رفع این مشکل هرگز خودتان دست به کار نشوید و این کار را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید.

باز شدن خود به خود کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که در تعداد کمی از کرکره برقی ها با آن ها مواجه بودیم باز شدن خود به خود کرکره برقی بود. این مشکل میتواند امنیت ساختمان را به خطر بیندازد و جلوی ورود افراد متفرقه به ساختمان را نگیرد. برای رفع این مشکل نادر میتوانید از تجربه همکاران ما بهره مند شوید. چون دلیل بروز این مشکل گسترده است باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان یک دلیل کلی برای این مشکل برشمرد.

سروصدای کرکره برقی

سر و صدای کرکره برقی

سروصدای بیش از حد کرکره برقی، یکی از مشکلاتی است که نه تنها باعث اذیت شما، بلکه موحب آزار و اذیت همسایگانتان نیز می شود.

علت صدای ناجور کرکره قطعا به مراحل نصب کرکره برقی مربوط است. درصورت شنیدن صدا های اضافی و آزار دهنده از کرکره برقی، باید این قسمت ها را بررسی کنید :

  • آهن کشی کرکره برقی
  • صفحه پلیت کرکره برقی
  • ریل کرکره برقی

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد مراحل نصب کرکره برقی می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مشاهده کنید.

در این بخش سعی کردیم به چند مشکل از مشکلات رایج کرکره برقی که ممکن است برای کرکره برقی شما به وجود آید اشاره کنیم.  طی سال ها تجربه در زمینه خدمات کرکره برقی ما اکثرا  با این مشکلات مواجه شدیم.

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در زمینه نصب کرکره برقی، قیمت کرکره برقی، انواع کرکره برقی، قطعات کرکره برقی، سرویس کرکره برقی، تعمیر کرکره برقی و سایر خدمات مربوطه، با تیم مشاور ایران کرکره تماس بگیرید.

سوالات متداول

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی

دلایل مختلفی برای خراب شدن ریموت وجود دارد که باعث میشود سیگنال ریموت به درستی به کرکره برقی ارسال نشود. مهمترین علت کار نکردن ریموت کرکره برقی نفوذ آب به داخل آن، تمام شدن ظرفیت باتری، افتادن و ضربه خوردن است.

فیوز کرکره برقی کجاست؟

در داخل محفظه مربوط به مدار کرکره برقی فیوز آن قرار گرفته که شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

اگر در اتصالات و سیم های کرکره برقی اشکالی وجود داشته باشد تیغه های کرکره برقی پایین نمیایند. اشکال در جریان برق دلیل اساسی در پایین نیامدن کرکره برقی است.

علت بالا نرفتن کرکره برقی

اگر کرکره برقی شما پایین آمد ولی بالا نرفت ممکن است اشکالی در موتور کرکره برقی رخ داده باشد. همچنین اگر پیچ فنر کرکره برقی ترکیده باشد موتور قدرت بالا کشیدن کرکره برقی را نخواهد داشت.پس دلیل بعدی خرابی پیچ فنر کرکره برقی است.

سر و صدا کرکره برقی

یکی از دلایل اصلی ایجاد سر و صدا در کرکره برقی عدم روغن کاری میباشد. در مقاله نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به طور کامل نحوه روغن کاری را به شما آموزش داده ایم.

50 دیدگاه

  1. Hamidreza گفت:

    سلام ممنون از راهنماییتون، من چندروزه که دکمه بالا و پایین ریموت درب برقی مغازم برعکس شده، یعنی برای بالا بردن درب باید پایین رو فشار بدم و برای پایین آوردنش بالا رو باید بزنم چیکار باید بکنم؟ ممنون.

    • eskandari گفت:

      سلام موقع نصب میکروسوییچ ها روی برد امکان دارد اشتباهی رخ داده باشد. شما باید جای سیم های قهوه ای و مشکی در برد را با هم عوض کنید.

  2. احمدب گفت:

    سلام درب کرکرهای پایین و بالا می‌شود ولی وقتی پایین می‌آید خودش دوباره بالا می‌رود اشکال از چیست

    • eskandari گفت:

      یکی از دلایلی که کرکره برقی بی دلیل بالا و پایین میرود خراب شدن چشمی یا جک بازویی است.برای رفع این مشکل باید تمام قطعات بررسی بشن. میتوانید برای سرویس کرکره برقی تان با همکاران ما تماس بگیرید.

  3. رضا علی زاده گفت:

    سلام کرکره برقی ما از حد یک کم زیاد میاد پایین بعدش بدون اینکه قطع کنه دوباره میره بالا کرکره باز می مانه علت اش چی می تونه باشه اگه امکان داره منو راهنمایی بفرمایی

    • eskandari گفت:

      سلام احتمال دارد که چشمی کرکره برقی خراب شده باشد. برای رفع این مشکل میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

  4. اریا گفت:

    سلام
    یه کرکره برقی داریم. موقع پایین اومدن یه متر میاد بعد مکث میکنه دوبار یه متر دیگه. تا کامل پایین میاد. منتها در بالا رفتن مشکلی نداره به نظرتون مشکل از چیست

    • eskandari گفت:

      سلام اشکال در پایین آمدن کرکره برقی و مکث کردن موقع پایین آمدن از مشکلات فنی و اتصال در سیم های برق میباشد. امکان دارد اتصالات برقی کرکره نقص پیدا کرده باشند و یا ممکنه به احتمال کمتر جک بازویی یا چشمی کرکره برقی شما خراب شده باشد. برای بررسی دقیق تر میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

  5. حسن گفت:

    سلام.کرکره برقی پارکینگ ما یه مقدار میاد پایین و بعد ریموت میزنی همونو میره بالا.یه حد خاص فقط بالا و پایین میره و کامل نمیشه.موتورش توبلاره و مدارش بتا

    • eskandari گفت:

      سلام اشکال در باز و بسته شدن کرکره برقی مربوط به خراب و معیوب شدن جک بازویی است. اگر جک بازویی سالم است میتوانید چشمی را چک نمایید. اولین راهکار این است که چشمی را تمیز نمایید چون ممکن است وجود گرد و غبار ارسال فرمان صحیح از چشمی را مختل کند. در صورت برطرف نشدن میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا برای بررسی دقیق تر به شما کمک کنند و در صورت نیاز چشمی درب را تعویض نمایند.

  6. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    کرکره برقی مغازه رو امروز گرفتیم شستیم و قدرت موتور کم شده و باید با دست فشار به بالا بیاریم تا بره بالا یعنی با کمک دست میره بالا و همینطور پایین اومدنش هم کند شده
    قبلا شستیم ولی اینطور نمیشد
    آیا این مشکل رفع میشه؟
    موتورش از نوع توبولار هست که داخل شافت میره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • eskandari گفت:

      سلام
      لطفا دقت کنید که برای شستن کرکره برقی حتما روی رسیور یا مدار فرمان آن را با پلاستیکی بپوشانید زیرا این بخش از قطعات مثل مغز کرکره برقی است که فرمان را صادر میکند و اگر خراب شود دستور به درستی صادر نمیشود. به احتمال زیاد مدار فرمان کرکره برقی شما آسیب دیده. اگر بعد از دو سه روز به حالت قبل برنگشت با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  7. نیما گفت:

    سلام آب وارد دستگاه مرکزی در شده الان ریموتکار نمیکنه چیکار کنم

    • eskandari گفت:

      سلام به احتمال زیاد مدار فرمان کرکره برقی شما آسیب دیده. حتما برای تعمیر کرکره برقی تان با همکاران ما تماس بگیرید تا از نزدیک ایراد دستگاه را بررسی کنند.

  8. محمدرضا گفت:

    باسلام.کرکره کارگاهمون یک مترمونده به پایین قفل میشه..دلیلش چی میتونه باشه…تشکر

  9. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    کرکره برقی ما موتور توبولار هستش . تا حالا چندبار حد بالا و حد پائین رو تنظیم کردیم اما بعد از مدتی دوباره از تنظیم خارج میشه و موقع بستن زیاد میاد پائین به حدی که تمام تیغه هاش باز میشه و موقع بالا رفتن وسط راه وایمیسته. اگر ممکنه راهنمایی بفرمائید.

  10. امین گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطور میتونم چسب روی کرکره برقی در که آفتاب خورده و خشک شده رو پاک کنم

    • yazdani گفت:

      سلام دوست عزیز. ببینید می تونید با لاک پاک کن یک دفعه امتحان کنید. بهتره از تینر و نفت استفاده نکنید یا اگرم استفاده می کنید با کف و صابون یه خورده قاطی باشه.

  11. مهدی ترکمندی گفت:

    سلام موقع قطع برق برای بالابردن کرکره انبر دستی کردن اصلا نمیچرخه راهنمایی بفرمایید

    • yazdani گفت:

      سلام دوست عزیز. در ابتدا با شماره تماس های ایران کرکره تماس بگیرید تا مشاورین ما شمارو راهنمایی کنند.
      همچنین دقت کنید که خلاص کن به درستی جا افتاده است.

  12. پویا اکبرپور گفت:

    سلام خسته نباشید من ریموت کرکره هامو عوض کردم یکم کند کار میکنن نمیدونم دلیلش چیه توی ریموت های قبلی هم زیاد دقیق کار نمیکرد

    خیلی به سختی کار میکنن باید خیلی نزدیکش کنم
    از چی میتونه باشه
    دوتا کرکره هست

  13. مهدی گفت:

    سلام
    کرکره برقی ب سمت بالا یا ب سمت پایین تنظیم نمیشه .هنگامی که پایین یا بالا میاد با دکمه استب نگه ش میدارم
    حتی پیچ الن هم هیچ تاثیری نداره اشکال کجاست؟ ممنون

    • yazdani گفت:

      سلام دوست عزیز. اگر از سالم بودن ریموت مطمئن هستید، احتمالا مدار فرمان دچار مشکل هست.

  14. احسان گفت:

    با درود فراوان
    کرکره برقی ما بالا نمیره و موتور زوزه میکشه ولی به پایین آمدن مشکلی نداره، اساتید محترم دلیلش چی میتونه باشه؟

  15. احسان گفت:

    سلام
    اساتیت محترم
    کرکره من به پایین عمل میکنه ولی به طرف بالا عمل نمیکنه ، مشکل کجاست؟

    • yazdani گفت:

      سلام دوست عزیز.
      دقت کنید که هنگام بالا رفتن تیغه ها با ریل مشکلی نداشته باشند. تیغه های کرکره برقی تاب نخورده باشه همچنین.

  16. احسان گفت:

    جناب یزدانی
    ممنون از پاسختون،
    یعنی موتور هنوز سالم؟ جون حداقل 3 نصاب و فروشنده اذعان دارن که موتور سوخته
    به نظر شما که مشکل میتونه از تیغه ها باشه، چرا تشخیص نادرست میدن؟

  17. ساسان گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید ما ی مغازه داریم کر کره برقیش رو امروز ک پایین داده بودم کامل پایین رفت بعد ی ساعت خود به خود بالا رفت مشکل چیه خواهشا راهنمایی کنید

  18. علی گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    دیروز رفتم خونه ریموت کنترل کار نمی کرد
    بعد که با نصابش صحبت کردم گفت یکی دستکاریش کرده و ریست شده و باید دوباره با هم مچش کنی
    اخه کسی و ندارم که دستکاریش کنه
    میشه بخاطر قطع برق باشه ؟

    • eskandari گفت:

      سلام وقتتون بخیر دلایل مختلفی برای به هم خوردن تنظیمات ریموت وجود دارد اما معمولا قطعی برق دلیل ریست شدن ریموت نمیتواند باشد.

  19. علی گفت:

    سلام الان یک مدتی است که دگمه ریموتهای من برعکس کار میکنه دگمه فلش پایین. بالا میبره و دگمه فلش بالا پایین میبره علت از چی میتونه باشه هر دو ریموت اینطوری شدند با تشکر

  20. آرش گفت:

    با سلام. یک در پارکینیگ داریم که “پنج نفر” با “پنج ریموت” از اون استفاده می کنن. از امروز صبح هیچکدوم از ریموت ها کار نمی کنن. البته سه تا دگمه ی روی گیرنده که روی دیوار نصب هست کار می کنن و هنوز میشه از در پارکینگ استفاده کرد. ظاهراً گیرنده ی روی دیوار، سیگنال ریموتها رو دریافت نمی کنه. تمیز هم کردم نشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  21. یک نفر گفت:

    سلام ، کرکره برقی گاراژ ما دو تا ریموت داره ، میخواهم وقتی که کرکره را بستم (خودم داخل گاراژ باشم) با استفاده از مداری که داره آن را خاموش کنم {یعنی با ریموت دیگر زاپاس ، شخص دیگری نتواند آن را باز کند مگر اینکه دوباره روشنش کنم تا با زدن ریموت باز شود} . آیا راهی داره؟

    • eskandari گفت:

      سلام دوست عزیز وقتی همه ریموت ها برای باز و بسته کردن کرکره برقی تنظیم شده باشند نمیتوان روشی استفاده کرد که تنها با یک ریموت درب باز و بسته شود مگر اینکه مجدد ریموت تان را ریست و کددهی کنید که آموزش آن را میتوانید در مقاله ست كردن ريموت كركره برقی روش این کار را یاد بگیرید.

  22. سالم گفت:

    سلام درب کرکره ای ما صدامیده دربالاوپایین اومد امروز هم دربالارفتن تواون بالا جمع شد بعد یهویی جمع شد سرجاش وحشناک بود مشکلش چی هست

    • eskandari گفت:

      سلام گاها ممکن است که به دلیل وارد شدن ضربه به تیغه کرکره برقی و انحنا گرفتن تیغه یکی از تیغه ها سر وصدا ایجاد شود. همچنین در بعضی از موارد مشاهده شده که تیغه کرکره برقی از نوع نا مرغوب بوده و غضروف های آن به صورت نا هماهنگ با یکدیگر اتصال داشته اند. قطعات موتور برای کارکرد صحیح به روغن کاری نیاز دارند. وقتی چرخ دنده ­ها، چرخ ­ها و سایر قطعات فلزی متحرک به خوبی روغن کاری نشوند، تمایل دارند سر و صدا شوند. روغن کاری نه تنها باعث ترمیم صدا می ­شود بلکه باعث کارایی موثرتر موتور نیز خواهد شد.

  23. شکری گفت:

    سلام
    کرکره برقی پارکینگ ما به صورت دستی با دکمه های روی بورد باز و بسته میشه ولی با ریموت باز و بسته نمیشه. باتری ریموت رو تعویض کردیم ولی باز همونطوریه. فکر کردیم ریموت خرابه ولی ریموت همسایه ها هم باز بسته نمیکنه. مشکل از کجاست؟

    • eskandari گفت:

      سلام دوست عزیز میتونید یک بار ریموت تان را ریست کنید و مجدد چک کنید احتمالا تنظیماتش به هم ریخته است

  24. علیرضا حسینی گفت:

    با سلام
    کرکره مغازه من میزنم بالا نمیره ی دوسه بار استوپ میزنم بعد کلید بالا رفت میزنم درست میشه ایراد از کجا میتونه باشه

  25. حامد گفت:

    سلام کرکره برقی پارکینگ ما سنسور چشمی ندارد ولی موقعی که درب پارکینگ میاد پایین تا نصفه استپ میشه دوباره باید بزنم که بسته بشه، مشکل چی میتونه باشه. ممنونم.

    • eskandari گفت:

      سلام شما باید حد بالا و پایین کرکره برقیتون رو تنظیم کنید. مقاله تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ما میتونه شما رو کمک کنه

  26. Mohammad گفت:

    سلام کرکره درب مغازه بنده وقتی درب رو بستم و رفتم عادی بسته شد ولی بعد چند دقیقه همسایه تماس گرفت که از درب صدا میاد انگار داره زور میزنه بیاد پایین بیشتر بعد قطع شده صدا رفتم درب مغازه و ریموت زدم صدا میاد ولی در دیگه بالا نمیره کلا.مشکل از چی می‌تونه باشه ضمنا چندمدت بوده از این درب استفاده نمی شده شاید کلا الان ۱۰روزه استفاده میشه و‌تو این ۱۰روز ۱۰بار بالا و پایین نشده درب.با تشکر از راهنمایی شما

  27. علیرضا قاسمی گفت:

    سلام خسته نباشید از دیشب ریموت کرکره برقی ما برعکس کار میکنه یعنی با دکمه ی بالا کرکره به پایین حرکت می کنه و با دکمه ی پایین به بالا حرکت میکنه چطور میتونم درستش کنم؟

  28. سهراب گفت:

    باسلام
    ما برای ساختمان هشت واحده درب کرکره برقی گذاشتیم و دو ریموت اصلی کلید بالا وپایینش برعکس عمل میکرد ومابقی ریموت ها درست بودن،وقتی دکمه های ریموت اصلی را باهم چند ثانیه گرفتیم درست شدند ولی مابقی ریموتها برعکس
    الان هر کتری میکنیم درست نمیشن،چیکار کنیم
    سپاس

  29. Davod گفت:

    با عرض سلام چگونه جلوی بالا رفتن دستی تیغه های درب کرکره ای توسط سارقین را تقویت کنیم.

  30. امیدی گفت:

    با سلام. بنده تعمیرکار بردهای الکترونیکی هستم، مایلم تعمیرات یو‌پی‌اس درب کرکره‌ای هم به کارم اضافه کنم، آیا شما آموزش هم دارین؟

    • eskandari گفت:

      سلام روزتون بخیر میتونید با همکاران ما تماس بگیرد تا شرایط آموزش رو خدممتون اعلام کنند

  31. مهدی سلمانی گفت:

    سلام کرکره برقی پارکینگ ما موقع پایین امدن خیلی بیش از اندازه میاد پایین تنظیم میکروسویچ هم درست هستش علت چیه؟

    • eskandari گفت:

      سلام شما میتونید مقاله تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ما را مطالعه کنید و مشکل را رفع کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما