قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
باطری کرکره برقی | روش حذف باطری کرکره برقی | قیمت باطری کرکره برقی

باطری کرکره برقی

باطری کرکره برقی. منبع تغذیه ای که اصطلاحا آن را UPS یا باطری کرکره برقی نامگذاری کرده اند از جعبه ای تشکیل شده است که داخل آن هم برد کرکره برقی وجود دارد و هم دو باطری کوچک مانند باطری موتور سیکلت. در زمان قطع برق اصلی کرکره برقی، باطری در مدار قرار میگیرد و موتور بوسیله ی برق باتری کار می کند.

یکی از قطعات مورد نیاز در نصب و راه اندازی انواع کرکره اتوماتیک، باطری کرکره برقی است. در این مقاله به معرفی این قطعه خواهیم پرداخت.

باطری کرکره برقی موتورها مختلف

منبع تغذیه ای که اصطلاحا آن را UPS یا باتری کرکره برقی نامگذاری کرده اند از جعبه ای تشکیل شده است که داخل آن هم برد کرکره برقی وجود دارد و هم دو باطری کوچک مانند باطری موتور سیکلت. در زمان قطع برق اصلی کرکره برقی، باطری در مدار قرار میگیرد و موتور بوسیله ی برق باتری کار می کند.

معمولا موتور های کرکره برقی ساید DC پک کامل باتری و برد را دارا می باشند و موتورهای کرکره برقی ساید AC بدون باتری هستند.

در ضمن تمام موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن هستند که در صورت قطع برق می توان از زنجیر هم استفاده کرد که مانند چرثقیل های دستی عمل می کنند.

در پک اصلی موتورهای کرکره برقی توبلار باتری وجود ندارد و گاها از باتری مجزا استفاده می شود.

همانطورکه بارها گفته شده است شرکت ایران کرکره همیشه بعنوان مشاور خرید و نصب کرکره برقی در کنار مشتریان بوده است و تمام سعی خود را بر این مهم قرار داده است که بهترین مشاوره را به مشتریان عزیز پیشنهاد بدهد. برای اطلاع از قیمت باطری کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

باطری کرکره برقی موتورها مختلف

کمتر از موتور های باطری دار استفاده کنید

ما ترجیح می دهیم کمتر از موتورهای باطری دار استفاده کنیم چرا که باطری ها همیشه در مدار قرار دارند و خیلی به ندرت از آنها استفاده خواهد شد. به همین دلیل عمر آنها بعد از یک الی دو سال تمام می شود و باتری آنها باید تعویض گردد.

تعویض باطری کرکره اتوماتیک قطعا یک هزینه ی اضافی است مگر اینکه در منطقه ای قرار داشته باشید که واقعا قطعی برق زیاد باشد و موارد استفاده از باتری بیشتر شود و خرابی باتری کمتر اتفاق بیفتد.

درصورتی که باتری کرکره برقی شما دچار مشکل شده یا هر گونه از مشکلات رایج کرکره برقی مواجه شدید، برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس تماس بگیرید

بسیار خوب در این مقاله با یکی از قطعات مورد نیاز در نصب کرکره برقی آشنا شدید. امیدواریم سایر مقالات ما نیز برای شما سودمند باشد.

قیمت باطری کرکره برقی

قیمت باطری ups کرکره برقی و قیمت باطری های معمولی کرکره برقی به کیفیت و برند آن ها بستگی دارد. قبل تر گفتیم هرچه قیمت بالاتر باشد نشان دهنده ان است که کیفیت باتری بالاتر است اما نکته اصلی در این مورد این است که باید باتری کرکره برقی را از یک مرکز معتبر خریداری کنید.

قیمت باطری کرکره برقی از حدود 300/000 تومان شروع شده و تا 6/000/000 تومان متغیر میباشد.

البته باید بدانید که قیمت باطری ups کرکره برقی کمی بیشتر از باتری های معمولی است زیرا این قابلیت را دارد که در زمان قطع برق، کرکره برقی را به کار خود وادار کند.

قیمت باطری کررکه برقی در ایران کرکره ارزان تر از سایر نمایندگی هاست که دلیل آن سود کمتر ما و فروش مستقیم این کالا بدون واسطه به شما عزیزان است.

برای اطلاع از قیمت باطری ups کرکره برقی و قیمت باطری کرکره برقی میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا قیمت روز باتری کرکره برقی را مشاهده کنید.

 قیمت باطری کرکره برقی

نکات خرید باتری درب برقی

در هنگام خرید باطری اضطراری کرکره برقی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا کرکره برقی شما برای مدت طولانی تری عملکرد صحیحی داشته باشد. استفاده از باطری اضطراری کرکره برقی یا باتری ups به شما این امکان را میدهد تا در صورت قطع برق امکان باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد.

شرکت ایران کرکره با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش باتری کرکره برقی با بهره گیری از تجربه مشتریان نکاتی را برای خرید باتری به صورت مختصر برای شما آماده است تا با آگاهی بیشتر برای خرید باتری درب برقی اقدام کنید.

ظرفیت باتری کرکره برقی

انتخاب ظرفیت مناسب برای باتری کرکره برقی یکی از نکاتی است که باید متناسب به کاربرد کرکره برقی شما و میزان کارکرد آن باید تعیین شود. هرچه ظرفیت باتری کرکره برقی بیشتر باشد میتواند در زمان قطع برق زمان بیشتری کار کند. البته همیشه ظرفیت بیشتر برای همه کرکره برقی ها مناسب نیست زیرا اگر در روز کمتر از 10 بار کرکره برقی شما باز و بسته میشود خرید باطری با ظرفیت بالا تنها دور ریختن هزینه است.

برند باتری کرکره برقی

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید باطری کرکره برقی در نظر داشته باشید برند باطری است. هرچه برند خریداری شده معتبر تر باشد برای مدت طولانی تری کار میکند و شما را از پرداخت هزینه های بیشتر برای تعمیر و سرویس بی نیاز میکند.

خدمات پس از فروش و گارانتی باتری کرکره برقی

قیمت باطری کرکره برقی هر چه بیشتر باشد نشان دهنده این است که کیفیت بالاتری دارد و شما میتوانید برای مدت طولانی تری از عملکرد صحیح آن بهره ببرید. بهتر است که باتری کرکره برقی تان را از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید تا بتوانید حداقل برای مدت 2 سال از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره ببرید. از خدمات پس از فروش باتری کرکره برقی نصب آن میباشد. شما میتوانید برای بهره مندی از خدمات نصب کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز برای بکاپ باتری کرکره برقی

زمان بکاپ باتری کرکره برقی به این معنی است که در صورت قطع برق چقدر طول میکشد تا دستگاه ساپورت و پشتیبانی شود و دوباره به کار عادی خود ادامه دهد. اگر در ساختمان شما دوربین مدار بسته وجود ندارد زمان بکاپ گیری باتری کرکره برقی برای شما اهیمت بیشتری دارد تا امنیت ساختمان تان تامین شود.

بهره وری انرژی باتری کرکره برقی

بهره وری انرژی به معنی میزان مصرف انرژی و کار کرد در جهت کاهش مصرف انرژی است. در صورتی که باتری کرکره برقی شما جزو کم مصرف ها باشد میتواند هزینه های آتی شما را کاهش دهد و به محیط زیست نیز کمک زیادی کند.

برای مشاوره خرید و نصب انواع کرکره های هوشمند برقی حتما با کارشناسان ایران کرکره تماس بگیرید. بهترین قیمت کرکره برقی را از ایران کرکره دریافت کنید.

روش حذف باطری کرکره برقی

در صورتی که باتری کرکره برقی شما مجهز به UPS باشد شما میتوانید در زمان قطع برق به راحتی از آن استفاده کرده و درب برقی خود را باز و بسته نمایید.

روش حذف باطری کرکره برقی در واقع روشی است که میتوانید UPS کرکره برقی را غیر فعال کرده تا تنها از برق شهری برای باز و بسته شدن درب برقی استفاده شود.

با حذف باطری کرکره برقی امکان باز و بسته کردن درب با برق اضطراری وجود ندارد و کار کمی دشوار میشود.

به طور کلی روش حذف باطری کرکره برقی به معنی غیرفعال کردن UPS میباشد که برای این کار باید باتری معمولی را در کرکره برقی خود نصب نمایید و یا از طریق برد UPS را غیرفعال کنید.

برای باز و بسته کردن دستی کرکره برقی هم میتوانید مقاله بالا بردن کرکره برقی بدون ریموت را مطالعه کنید تا در مواقع ضروری بدون نیاز به ریموت کرکره برقی را دستی بالا ببرید.

اگر برق اضطراری کرکره برقی تان را غیر فعال کرده اید در زمان قطع برق میتوانید از آچار آلن یا خلاص کن برای باز و بسته کردن کرکره برقی استفاده کنید.

 روش حذف باطری کرکره برقی

تعمیر باطری کرکره برقی

برای باتری کرکره برقی مشکلات متعددی رخ خواهد داد که موجب خرابی و از کار افتادن کرکره برقی شود. یکی از نشانه های خراب شد باتری کرکره برقی تورم و نا فرم شدن ظاهر آن میباشد.

در صورتی که ups کرکره برقی خراب شده باشد به احتمال زیاد مشکل از باتری است. در این صورت شما باید برق سیستم را قطع کرده و فیوز را بررسی نمایید.

در صورتی که فیوز کار نکرد از برق قطع کرده و تعویض نمایید. و اگر باز هم بهدرستی کار نکرد در حالی که UPS در حالت ایستاده است باز کرده و کابل های قرمز و سیاه باتری را جدا نمایید.

شما میتوانید برای تعمیر باطری کرکره برقی به صورت تخصصی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای خدمات رسانی تعمیر کرکره برقی به شما حاضر شوند.

همچنین اگر مشکل باتری کرکره برقی شما حاد نباسد به صورت تلفنی میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوید تا خودتان مشکل باتری کرکره برقی را برطرف کنید.

تعمیر باطری کرکره برقی

کاربرد باتری کرکره برقی

  • باتری کرکره برقی یکی از مهمترین قسمت های کرکره برقی است که برای بالا و پایین شدن کرکره برقی نقش اصلی را ایفا میکند.
  • اگر از باتری کرکره برقی در درب ها پارکینگ خود استفاده میکنید میتوانید بدون نیاز به خلاص کن های دستی کرکره برقی را بالا و پایین ببرید. برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.
  • در صورتی که از باطری ups کرکره برقی استفاده کنید میتوانید در زمان قطع برق به راحتی درب پارکینگ خود را باز و بسته کنید.
  • بدون صرف انرژی انسانی درب باز و بسته میشود.

سایر مقالات مرتبط:

مزایا و معایب کرکره اتوماتیک

آموزش تعمیر و نگه داری کرکره برقی پارکینگ در فصل پاییز

محاسبه متراژ ساخت کرکره پارکینگی

سوالات متداول

قیمت باطری کرکره برقی چقدر است

بسته به نوع و برند باطری قیمت ها متفاوت است. شما میتوانید ارزان قیمت ترین و با کیفیت ترین باطری کرکره برقی را از ایران کرکره دریافت کنید. قیمت باطری کرکره برقی از حدود 1میلیون تومان آغاز میشود و تا 3 میلیون تومان متغیر میباشد.

روش حذف باطری کرکره برقی

در این مقاله به طور کامل درباره حذف باتری کرکره برقی توضیح داده ایم و شما میتوانید به طور کامل برق اضطراری را قطع کرده و کرکره برقی را طوری تنظیم کنید که از برق شهری برای باز و بسته شدن استفاده کند.

بهترین نوع باتری برای ups کرکره برقی چیست

باتری سرب اسید کرکره برقی، بهترین نوع باتری برای یو پی اس می باشد .این باتری با درپوش کاملا بسته که نیاز به سرویس و نگهداری ندارد و با ولتاژ 12V استفاده میشود.

25 دیدگاه

  1. فروش یو پی اس گفت:

    ممنون خیلی خوب بود

  2. یو پی اس مکلسان گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون

  3. علی امیری گفت:

    باسلام
    موتور ساید یوپی اس دار دارم که تقریبا هر۲سال باید براش باطری تهیه کنم که واقعا هزینه براست ومقرون به صرفه نیست
    سوالم این است آیا امکان حذف باطری بدون دست کاری مدارامکان پذیراست یا اصولا روشی برای استفاده بدونه یاطری وجود دلرد باتشکر

    • سلام، بطور كل باطرى وسيله ايست كه اگر مورد استفاده قرار نگيرد بعد از دو سه سال خراب ميشود، اما پيشنهاد ما اين است كه بطور صحيح از باطرى استفاده كنيد يعنى هر ماه يكبار برق ups را قطع كنيد تا موتور برق باطرى را استفاده كند و بعد دوباره ups را به برق وصل كنيد، در اين صورت عمر باطرى تا ٥سال افزايش ميابد.
      بله، امكان يكسره كردنه مدار با نبود باطرى وجود دارد.

  4. امین ارشادیان گفت:

    سلام.چطور میتونم باتری واز مدارحذف کنم وبدون وجود باتری از این درب استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. محمد میرحسینی گفت:

    سلام میشه نحوه یکسره کردن مدار رو توضیح بدین

    • سلام، اگر منظورتان براى موتور توبولار هستش به طور كل موتور توبولار سه سيم دارد كه سيم آبى نول و مشترك هستش و دو سيم ديگر كه معمولا آبى يا سياه رنگ هستن، حالت هاى چپ گرد و راست گرد و يا پايين و بالا هستن كه شما ميتوانيد سيم آبي را به نول وصل كنيد و سيم هاى ابي و سياه را به يك كليد تبديل وصل كنيد كه در يكي از حالت هاي كليد كركره بالا برود و در حالت ديگر كركره پايين برود، و ديگر نيازى به رسيور يا برد و يا مدارفرمان نداريد.
      برای کسب اطلاعات دقیق با شماره 09195190629 تماس بگیرید

  6. حمید گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.ممنون از ارائه اطلاعات کاربردیتون.
    اگر مقدور هست میخواستم روش حذف باتری که موقع قطع برق باعث میشه مدار به کارش ادامه بده رو بگید.
    فارغ از کار غیر استانداردی که هست میخواستم بدون چطور میشه مدار رو بدون باتری و با برق مستقیم راه انداخت که بدون باتری کار کنه(مهم نیست اگربرق رفت درب پارکینگ کار نکنه). موتور درب پارکینگ هم ساید هست .ممنون از شما

    • eskandari گفت:

      سلام برای اینکه بتوانید بدون برق درب اتوماتیک تان را باز و بسته کنید باید از آچار آلن یا کلید مخصوصی که در هنگام نصب به شما تحویل میدهند استفاده کنید. این آچار یا کلید مخصوص را روی قسمتی در موتور گیربکس قرار میدهند و با چرخاندن درب را باز و بسته میکنند.

  7. مسعود شیروانی گفت:

    سلام میشه از باتری دزدگیر ۷ آمپر استفاده کرد بجای باتری موتور

  8. Behdad گفت:

    سلام
    خسته نباشین
    با تشکر از سایت خوبتون و دانش و معلوماتی که در اختیار بقیه میذارید
    در مورد حذف ups و خارج کردن از مدار سوال داشتم
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    موتور کرکره سویل ۲۴ ولت هسش و از upsتعداد ۷ سیم میره به سمت موتور ممنون میشم راهنمایی کنین
    یا اگه مشکلی نداشته باشه زنگ بزنم خدمتتون چون اینجا به هرکی گفتم گفت باید باطری تعویض شه و در این شرایط اصن مقدور نیس برام

    • eskandari گفت:

      سلام ممنون از حسن نظر شما. سوال شما کمی تخصصی تر است اگر با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید 02155449064 میتوانند خیلی دقیق تر پاسخگوی شما باشند.

  9. محمد گفت:

    سلام کرکره برقی که باطری دار نیست با همون برد میشه باطری وصل کرد؟

  10. مسعود گفت:

    با سلام و عرض ارادت .بدون مقدمه ایا میشه بدون یو پی اس وبا استفاده از باطری ماشین ویک عدد دستگاه تبدیل برق ۱۲ ولت به ۲۲۰ ولت در هنگام قطع برق به شرط انکه موتور رو دو شاخه ای کنیم _ کر کره رو بالا داد .ممنون از توجه شما .

    • yazdani گفت:

      سلام بله میشه. البته واقعا نیازی به این کار نیست. شما می تونید چند تا راهکار بهتر رو استفاده کنید. دستگاهی هست که به مدار فرمان کرکره برقی متصل می شه و در زمان قطعی برق با ریموت اهرم بالابر کرکره برقی رو رها می کنه تا زمانی که برق رفت شما بتونید با دست کرکره برقی رو بالا بدید.

    • eskandari گفت:

      در زمان قطع برق باید از ups برق اضطراری استفاده کرد و امکان استفاده از باتری ماشین برای این منظور وجود ندارد

  11. نسیم احمدی گفت:

    واقعا مفید و جامع بود ممنون

  12. امیر عزیزی گفت:

    سلام ببخشید مقاله حذف باتری یو پی اس تو سایت نیست میشه برام ایمیل کنید

    • eskandari گفت:

      سلام دوست عزیز تو همین مقاله به شما توضیح داده شده لطفا مطالعه فرمایید

  13. محمدنور گفت:

    سلام و عرض ادب. چگونه از طریق برد UPSرو غیرفعال کنیم؟
    ممنون میشم جواب بدین

  14. Mehdi.zavari گفت:

    سلام.عرض وادب..چگونه میتوان از طریق برد upsرو غیر فعال کرد؟؟؟؟

  15. دریکوند گفت:

    سلام موتور کرکره که فاقد باطری است آیا با موتور برق میتوان راه اندازی کرد و ضمنا متور برق چند کیلو وات برای این کار لازم است

    • eskandari گفت:

      سلام بستگی به مدل کرکره برق شما داره میتونید اطلاعات تخصصی رو از طریق تماس با همکاران ما کسب کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما