قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
بهترین برند تیغه کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی

کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.

کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • بهترین برند های تیغه کرکره برقی
  • ویژگی های تیغه کرکره اتوماتیک خوب
  • قیمت تیغه آنادر کرکره برقی
  • تیغه آنادر کرکره برقی
  • تیغه اکرول کرکره برقی
  • قیمت تیغه اکرول کرکره برقی

ما در این مقاله به بررسی بهترین بردن تیغه کرکره برقی می پردازیم.

ویژگی های تیغه کرکره اتوماتیک خوب

بهترین برند کرکره برقی را اگر می خواهید انتخاب نمایید باید ویژگی های زیر را داشته باشد

اگر تیغه کرکره برقی گوشت کافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن ( به یکدیگر متصل کردن) خوب جا نرفته و پس از مدتی کرکره، کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شوند

وجود پل باعث می شود که اولاً صدا داخل تیغه کرکره برقی نیافتد و همچنین قدرت تیغه کرکره برقی در برابر ضربات ، بیشتر شود. تیغه در مدل های بدون پل، تک پل و دو پل موجودند

مسلماً اگر می خواهید کارتان کامل تر بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دو جداره استفاده کنید در غیر این صورت می توانید از تیغه کرکره برقیی تک جداره استفاده کنید

حتی اگر شما از تیغه کرکره برقیی پل دار هم استفاده کنید، باز هم در هنگام باز و بسته شدن کرکره سر و صدای ضعیفی ایجاد خواهد کرد، برای رفع آن صداها می توانید از تیغه کرکره برقیی فوم دار استفاده کنید                    

تیغه آنادر کرکره برقی

تيغه كركره برقى 6 سانتی آنادر

با توجه به اینکه تیغه های کرکره برقی و برندهای آن بسیار محدود می باشد انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی نیز کار سختی نیست معمولاً دو طبقه آنادر و آکرول کرکره برقی جزول بهترین برند تیغه کرکره برقی هستند.

کرکره برقی دارای انواع مختلفی مانند تیغه آلومینیوم و تیغه آلومینیوم فوم دار و همچنین پلی کربنات می باشد که برای استفاده به عنوان تیغه کرکره برقی مغازه و فروشگاه ها و همچنین کرکره پنجره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه آنادر کرکره برقی به عنوان یکی از بهترین برند های تیغه کرکره برقی هیچگونه تداخلی با موتور و ریل های کرکره برقی ایجاد نمی کند که در مقایسه با مشکلاتی که از جانب دیگر برند های تیغه برای کرکره ایجاد می شود هیچ درصدی را کسب نمی نماید.

تیغه آکرول کرکره برقی

تیغه آلومينيومی کرکره برقی,تیغه آلومینیومی,تيغه های كركره برقی,تیغه کرکره برقی اکرول, تیغه اکرول تهران, تیغه کرکره برقی آلومينيومی, تیغه کرکره برقی آلومینیوم اکسترود,
تیغه آلومينيومی اکرول

تیغه اکرول کرکره برقی همانطور که گفته شد یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی و برند آن می باشد کهدر بیشتر پروژه‌های کرکره برقی که خود ایران کره و دیگر همکاران انجام می‌دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرکره برقی دارای تیغه آلومینیوم و آلومینیوم فوم دار و همچنین رول گیتر می‌باشد و دارای امنیت بیشتری نیست است.

تیغه آکرول کرکره برقی همچنین یکی از بهترین کرکره برقی برای آن می باشد که با توجه به امنیت و مقاومت خود هیچگونه تداخلی با ریل ها و همچنین ایجاد مشکل برای موتور کرکره برقی در خصوص بالا راندن آن ندارد.

در خصوص تیغه آکرول کرکره برقی این نکته صدق می‌کند که برای استفاده در ابعاد بزرگ استفاده شود.

باید بدانید که خود ایران کرکره نیز تولید کننده انواع تیغه  کرکره برقی می باشد و امنیت کرکره برقی از جنبه های تولید شده توسط ایران کرکره کاملا تضمین شده نیز است.

ایران کرکره توزیع کننده انواع کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوگله و انواع تیغه کرکره پنجره ای نیز است.

قیمت تیغه آکرول کرکره برقی

قیمت تیغه های کرکره برقی نسبت به دیگر تیغه ها ارزان تر می باشد و می تواند به شما کمک کند تا بتوانید هر چه بهتر یک کرکره برقی مناسب را پیدا کنید البته در نظر داشته باشید که برای آنکه بتوانید بهترین کرکره برقی را انتخاب کنید و یک تیغه مناسب انتخاب کنید جهت آنکه این کار را انجام دهید باید با انواع تیغه های کرکره برقی آشنا بشید که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازم. 

تیغه آکرول کرکره برقی تیغه های دیگری نیز وجود دارند که برای خریدن یک حرکت برقی می توانید از آنها استفاده کنید از جمله این طریق آن می‌توان به تیغه پلی کربنات گالوانیزه فوم دار و اشاره کرد همچنین تیغه آلومینیومی کرکره برقی نیز وجود دارد که اگر بخواهید کرکره برقی مناسب بخرید باید قیمت همه آنها را با هم مقایسه کنید و در بین آنها بهترین را انتخاب کنید. 

‏ تمام نام ها که از تیغه های کرکره برقی نام برده شد تیغه آکرول بسیار ارزان تر می باشد و اگر بخواهید که از این تیغه برای کرکره برقی خود استفاده کنید می توانید با هزینه کمتر این کار را انجام دهید توصیه می‌شود برای آنکه از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنیم و با توجه به نوسانات بازار بهترین قیمت را بدانید با مشاوران مجرب شرکت بزرگ کره تماس حاصل فرمایید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. 

سخن آخر

برای آنکه هر چه بهتر بتوانید یک کرکره برقی مناسب پیدا کنید و همچنین از قیمت تیغه های آن به طور دقیق و در بهترین شکل ممکن اطلاع داشته باشید توصیه ما استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایران کره می باشد جهت انجام این کار تنها کافیست که با شماره های تماس با ما تماس حاصل فرمایید. 

از دیگر خدمات کرکره برقی ایران کرکره می توان به فروش بهترین کرکره اتوماتیک اشاره کرد. شما همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

قفل کرکره برقی

ups کرکره برقی

سنسور کرکره برقی

سوالات متداول

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

به طور کلی با توجه به کاربرد شما از کرکره برقی میتوان بهرتین نوع تیغه را معرفی کرد. تیغه آکرول از جمله تیغه هایی است که ما به عنوان بهترین ها به مشتریان معرفی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر باید نوع کاربرد شما تعیین شود تا بهترین تیغه کرکره برقی به شما معرفی شود.

بهترین مارک درب کرکره ای

برند های مختلفی برای درب کرکره ای وجود دارد. با توجه به مکانی که از کرکره برقی استفاده میکنید و کاربردتان میتوان از برند های مختلفی استفاده کرد. بدون اغراق باید گفت کرکره برقی های ایران کرکره از نظر مشتریان و بازرسان استاندارد کیفیت به عنوان بهترین درب کرکره ای شناخته شده است.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

بهترین برند تیغه کرکره برقی در ایران آنادر و آکرول میباشد. برای خرید بهترین برند تیغه کرکره برقی با قیمتی مناسب و بهره مندی ز گارانتی با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما