قیمت کرکره برقیمحاسبه آنلاین قیمت کرکره برقیقیمت کرکره اتوماتیک2/900/000قیمت کرکره شفاف2/050/000قیمت تیغه آلومینیومی260/000قیمت کرکره ضد سرقت3/200/000
مزایای کرکره برقی پارکینگی نسبت

مزایای کرکره برقی پارکینگی نسبت به درب معمولی

IMG_2956 کرکره اتوماتیک پارکینگ در سالهای اخیر شهرداری سازندگان ساختمانی مخصوصا مرکز شهر که بافت قدیمی دارد و کوچه ها تنگ هستند را مجبور به نصب کرکره برقی برای پارکینگ کرده و این امر از هر جهت به نفع شهرداری و سازندگان و ساکنان میباشد. مزیتی که کرکره های برقی پارکینگی نسبت به درب های معمولی دارند: ۱. کرکره برقی فضای...

کرکره برقی پارکینگی

در سالهای اخیر، سازندگان ساختمانی مخصوصا در مرکز شهر که بافت قدیمی دارد و کوچه ها تنگ هستند توسط شهرداری مجبور به نصب کرکره برقی پارکینگی شده اند.  این امر از هر جهت به نفع شهرداری، سازندگان و ساکنان می باشد.

مزیتی هایی که کرکره برقی پارکینگی نسبت به درب های معمولی دارد:

  • کرکره برقی در زمان باز و بسته شدن فضای خیلی کمتری را نسبت به درب های معمولی اشغال میکند. بنابرین با نصب کرکره برقی پارکینگی فضای بیشتری در حیاط یا پارکینگ خواهید داشت.
  •  در هنگام بارش برف مشکلی برای باز شدنه درب نداریم. زیرا کرکره برقی بالا و پایین میشود و هیچ درگیری ای با برف نخواهد داشت. این درحالی است که درب های هنگام بارش برف معمولی به سختی باز و بسته خواهند شد.
  • در هنگام وزش باد، مشکلی در حرکت کرکره برقی پیش نمی آید. اما درب معمولی با برخورد باد باز و بسته شده و امکان دارد به اتومبیل خسارت وارد کند.  بسیاری از درب های جکی بخاطر برخورد باد به تدریج آسیب میبینند.
  • بهترین مزیت کرکره برقی پارکینگی رفاه ساکنین می باشد. با ساخت و نصب کرکره برقی پارکینگی دیگر نیازی به پیاده شدن از اتومبیل نیست.  شما فقط با زدن یک دکمه، درب پارکینگ را باز و یا بسته می کنید.

جنس تیغه کرکره برقی پارکینگی

اغب برای ساخت کرکره برقی پارکینگ از تیغه های آلومینیومی استفاده می کنند. این تیغه های بیشتر علاوه بر سبک بودن نسبت به شرایط محیطی مقاوم تر هستند. تیغه های آلومینیومی در انواع مختلف و رنگهای متفاوت در بازار کرکره باتوماتیک موجود هستند.

برای دریافت خدمات ساخت و نصب کرکره برقی پارکینگی با طرح چوب یا سنگی با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۴۹۰۶۴ تماس بگیرید.

کاربرد کرکره برقی پارکینگی

برای اطلاع بیشتر مقاله کاربردهای کرکره اتوماتیک را مطالعه فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی بیش تری دارید ؟

ارتباط با ما